e.

e.
@SweetTroublee
06.02.2023 05.02.2024 03.09.2025
Part-time
Lise
11 Ağustos
46 okur puanı
Ocak 2026 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Semicenk -Gözlerinden Gözlerine
Bak, yanıyor bak içimde Taşıyor kalbimden Düşerim yüksekten Gözlerimden gözlerine Aşk tanımaz engellerini Zehir olsa sözlerini İçerim, vazgeçmem Seni sevmekten
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Senle Ben-Sinan Güleryüz
Yanabiliriz gülebiliriz, çok acı çekebiliriz Kendimizi bulabiliriz ... Şimdi sana bir düzen bana bir düzen Bize bir düzen bize bir masal lazım Tenimi bilen sesimi duyan ...
Müzik
Ahh..nerde bizdeki eski neşe?...
Huzuru bulan konum atsın, gel'cem
Dün iftardan sonra parkta pijamalarla oturup boş salıncağı seyrederken yanıma birisi oturdu.Mahalleden bir abiydi."Birisi canını mı sıktı, hayırdır?" Dedi."Yok abi." demiştim.Biraz konuşuk.Moral vermeye çalıştı."Çikolata alayım mı?" Dedi."Bana huzur alır mısın?" Dedim.Baktı, baktı.."Çok pahalı kızım o nası' alayım sana onu?" Dedi.Haklıydı, çok pahalıydı "Huzur" (: "Canını sıkan olursa yaz tek lafına yakarım buraları, hallederiz abicim." Dedi gitti.Öz abim bu kadar abilik yapmadı lan...kshxjxjxk Huzur📌
Mert Demir - Dön Desem
Bu aralar içimde bir yangın var Hem yorgunum biraz da suskun ... Ama "Dön" desem "Seviyorum seni, gel" desem Seni nası' özledim bir bilsen...