Dün iftardan sonra parkta pijamalarla oturup boş salıncağı seyrederken yanıma birisi oturdu.Mahalleden bir abiydi."Birisi canını mı sıktı, hayırdır?" Dedi."Yok abi." demiştim.Biraz konuşuk.Moral vermeye çalıştı."Çikolata alayım mı?" Dedi."Bana huzur alır mısın?" Dedim.Baktı, baktı.."Çok pahalı kızım o nası' alayım sana onu?" Dedi.Haklıydı, çok pahalıydı "Huzur" (:
"Canını sıkan olursa yaz tek lafına yakarım buraları, hallederiz abicim." Dedi gitti.Öz abim bu kadar abilik yapmadı lan...kshxjxjxk
Huzur📌