Biz insanlar ne kadar da garibiz ama hayatı güzelleştirecek o kadar fazla şey varken biz kötüleştirmek ,kötü düşünmek ve kötüsüne ulaşmak için sanki özellikle bir çaba içindeymişiz gibi kendi kendimize zindan ediyoruz bu hayatı halbuki sokaktaki hiç tanımadığınız bir insanın birkaç kasını oynatarak yaptığı gülümseme bile sana mutluluk verebiliyor. Hayatı güzelleştirmek bizim elimizde...