Seyit

Seyit
@Sytdrkc1
Oldukça cahilimdir ama epey okurum. ~J.D.Salinger~
Kitap, onun hayatı, zenginliği, her şeyi...
Sayfa 253·Kitabı okudu
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen bir gün, yıllarca acı çektirecek kadar derin izler bırakır yaşamda.
Sayfa 201·Kitabı okudu
1K
Memduh Selim Bey şair değil. Sadece şiire âşık.
Sayfa 213·Kitabı okudu
1K
Öyle kısacık anlar vardır ki bütün bir hayatı altüst edebilir.
Sayfa 201·Kitabı okudu
1K
Kimlik sahibi olmalıyız. Kimliğimizi başka uluslara kabul ettirmek zorundayız. Bir ulus güçlü bir kimlik sahibi değilse, adı anılmaz.
Sayfa 124·Kitabı okudu
1K