Uzun zamandır hayatımda biri yok. Yalnızlık benim tercihim değil. Şarkılar, filmler, kitaplar ve şiirler devamlı aşktan bahsettiği için gerçek hayatta da ulaşılır bir şeymiş gibi görünüyor. Bu büyük bir yanılgı.
Her yer kalabalık, nefes alamadığım metrolar, tıkış tıkış ofisler, birine değmeden yürümenin imkansız olduğu sokaklar... Bu kadar olasılığın arasında hissettiğim yalnızlık ise delice bir çelişki.