Seyit

Seyit
@Sytdrkc1
Oldukça cahilimdir ama epey okurum. ~J.D.Salinger~
İnsan hayatını seçemiyor. Hayat insanı seçiyor. Hayatta payına mutlulukların mı, mutsuzlukların mı düşeceğini bilmek mümkün değil. Kabul edip yola devam etmek gerek.
Sayfa 92·Kitabı okudu
1K
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben neysem oyum, kendim dışında bir şey olamam.
Sayfa 82·Kitabı okudu
1K
Bir sabah uyanıp bütün bunların bir kâbustan ibaret olduğunu göreceğim. Buna güvenim tam.
Sayfa 83·Kitabı okudu
1K
Hayatımı boşa geçiriyormuşum, bir gün geriye bakıp yaptığım herşeyden pişmanlık duyacakmışım gibi hissediyorum.
Sayfa 79·Kitabı okudu
1K
Ben hayatımı başkalarını memnun etmeye çabalayarak geçiremem.
Sayfa 66·Kitabı okudu
1K