| Bu benim yolum. Ne yaşanıyorsa, başıma ne geliyorsa eylemlerim sonucunda geliyor. Bakmam gereken tek şey kendimim, yapmam gereken de bu zihni kontrol etmek
| Ve bir kere insan kendine bakmaya başladıkça, artık istese de gözünü kendinden alamaz. Görmek istediği, istemediği her yönünü görmeye başlar. Kolay değildir bu yüzleşme; insan her adımında sarsılır. Bu yüzden de cesaret gerektirir