Tural

| Hayat, diye yazmış Sartre bir zamanlar, umutsuzluğun öte yanında başlar
Reklam
| Neye baktığın değil, ne gördüğün önemlidir
`Bazı yolların daha kolay olacağını düşünmek İşimize geliyor bence. Ama belki de kolay yol yoktur. (...) Her gün, her an yeni bir evrene giriyoruz. Boş yere hayatımızın farklı olmasını diliyor, kendimizi başkalarıyla ve kendimizin farklı versiyonlarıyla karşılaştırıp duruyoruz ama gerçekte çoğu hayat bir yere kadar iyi ve bir yere kadar kötü.
`Her şeye sahip olsanız da hiçbir şey hissetmeyebilirsiniz.
| Öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.
Reklam