ikinci kitabı heyecanla aldıktan sonra okumaya başladım ama nedense bu kitapta bir değişiklik olduğunu farkettim ve her sayfa değiştirdikçe kitap daha da heni baymaya başladı ilki kadar güzel olamadı malesef
kitapta aksiyon eksik olmuyor ve bu kitaptaki karakterkerin sanki yerliler gibi kabile savaşı yapıp kendi ırklarını zafere götürmek için uğraşıyoar ama kitap güzeldi