kafka gibisine...

kafka gibisine...
@THOR__
Keşke biraz ölsem.. 🌧
Hadi birisini gönder😁😁 🤍: Tanışmıyoruz ama tanışmak isterim 💙: Bloğunu çok seviyorum 💚: Düştüm 💛: Sevdiğim birisin 🖤: Güzel postların var 🧡: Seni çok seviyorum ❤: Muazzamsın 💜: Eğlenceli birisin 🤎: Samimisin ❣: Favori bloğum 💔: Tanımıyorum 💕: Daha çok sohbet etmek isterim 💝: Benim için çok özelsin (yazı olarak gönderin gözükmüyor bende
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
yaw takip edin beaaaaaaaaaaaa
Yeniyim bi hoşgeldininizi alırım. ve şu yeni okurluk şeyii kaldırırmısınız lütfennn!