İnsanlar hayatımızda ikamet ederler ; kimileri yıllarca kalır , kimileriyse turisttir , sadece geçerken uğrar. Bazen aradaki farkı anlamak güç olabilir. Tanıştığımız herkese tutunmaya çalışmamalıyız, bunu yapamayız, yapmamalıyız. Ben hayatımda birçok turistle tanıştım , uzak durmam gereken insanlarla. Kimsenin sana fazla yaklaşmasına izin vermezsen incinmezsin.