Daha kitabın başlarında olmama rağmen kitabı okumak eziyet gibi geldi. Her cümlede en az 3 diziye/filme/karaktere atıfta bulunmuş. Hepsinin izlenmiş olmasına imkan yok zaten. Belki devam etsem sevebilirdim ama bu kadar çok atıfta bulunan bir kitapta ilerlemek gerçekten zor. Daha sonra belki çok düşük bir ihtimal yeniden okumayı denerim. Ama gerçekten düşük bir ihtimal.