"Hayatımıza aldığımız herkesin bizi incitmeye gücü vardır. Bazen incitirler bazen incitmezler ama bu bizim ya da gücümüzün bir yansıması değildir. Seni inciten birini sevmek seni zayıf yapmaz."
"Bu hale geldiği için ondan nefret etmiyorum. Etmek istiyorum ama etmiyorum. Onu fazla seviyorum. Sorun da bu. Sevginin yanlış tarafı bu. Birini sevince , kim olursa olsun , seni mahvetmesine izin veriyorsun. Her defasında."
Korkusuz insan aptaldır çünkü korkunun ne olduğunu bile anlamaz. Korkman gerekiyor. Korku seni korur. Cesaretin bir anlamı olması için , iliklerine kadar korkman gerekiyor.