İmkanları yüksek ve zengin bir ailenin kızı olduğu halde intihar etmesi şımarıklık olarak görülüyor ve delirdiği düşünülüyordu. Hiçbir şeyin dışarıdan göründüğü gibi olmadığını anlamak bu kadar zor muydu gerçekten?
Zengin bir ailen varsa... Çok gençsen ya da güzelsen... Başka hiçbir derdin olamıyor muydu?
"Nasıl ki bir çocuğu cezalandırmak için oyuncağını elinden alıyorsak annelerimizin oyuncakları da biz olduğumuz için ellerinden alınmalıyız. Ancak o zaman ne yaptıklarını anlayabilirler."
Ölüme giden yolun taşlarını fazla merak dizer hep. Olmamanız gereken yerde olmanız ve bilmemeniz gereken şeyleri bilmeniz ancak hayatınızı tehlikeye atar.