Tuğba

Tuğba
@T_ugba_
‘’O vakit sadece gözlerim ağlamıştı. Bu gece gönlüm ağlıyor...’’
Reklam
‘’Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum...’’
‘’Aynı duayı birbirinden habersiz eden iki insan, er ya da geç birbirlerine kavuşurlar...’’
"Değmiyor bazen, uğruna yorulduklarımız..."Nazım Hikmet Ran
"İnsan gibi sevmeyi, sevdiğimi güzel güzel okşamayı öğrenememiştim..."
Reklam