Bir Budist keşiş bir zamanlar bana şöyle demişti: “Keşiş olduğumdan beri geçen yirmi yıl içinde öğrendiğim tüm şeyi bir cümleyle özetleyebilirim: Ortaya çıkan her şey kaybolur. Bildiğim budur.”
Dünyanın güneşin etrafında dönmeye başlamasından bu yana sıcak ve soğuk fırtınalar ve güneş varken uzun zamandır insanlar ve milletler arasında bir mücadele vardır. Diğer insanlara cenneti yaşatmak isteyenler başarısız olacaktır. İnsanca yaşamın mücadelesi için savaşanlara teşekkürler. Savaş doğal ve normal bir şeydir. Savaş her yerde ve her zaman vardır. Onun başlangıcı ve sonu yoktur. Savaş hayatın kendisidir. Savaş başlangıç noktasıdır...