“Sen saf bulutsuz yüzlü çocuk
Mucizenin düş gören gözleri !
Nasıl da geçti günler uçarak
Ayırdılar yarı ömür bizleri .
Olsun ,o sevimli gülüşün yok mu ya
Dolu dolu sevgi yağdıracak bu masala .
O güneşli yüzünü hiç görmedim ,
Duymadım gümüşten kahkahanı da ;
Olmayacak bundan sonra yerim
Senin o gencecik ömründe ...
Yeter ki kulaklarını kapatmayasın
Dinlerken masalımı bir an olsun .
Çok eskilerde başlayan bir masaldı bu ,
Yaz güneşinin parıl parıl parladığı günlerde ...
Zamanla uyumlu basit bir ezgiydi bu
Küreklerimizin ritminde ...
Hala belleklerimizde yankıları ,
“Unut” dese de o kıskanç yıllar .
Gel kulak ver önce korkuya ,
Dinle acı dolu haberini .
Çağıracak sevimsiz bir yatağa ,
Hüzünlü bir bakireyi .
Biz de tatlım , çocuğuz işte biraz büyükçe ,
Sinirleniriz uyku saatimiz yaklaştıkça .
Dışarıda , buz var , kör edici kar ,
Fırtınaların ,rüzgarların gelgit çılgınlığı ...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ona neden mezgit dendiğini biliyor musun ?”
Dedi Grifon .
“Bak anlatayım sana .Önceleri adı bezgitmiş.işsiz güçsüz bezgin bezgin dolaşır dururmuş dünya sularında ,sonunda bundan bıkmış ,gitmiş Avrupa sularına .Başlamış ayakkabı işine .İşleri iyi gitmiş ,çok da mesutmuş ,adını da mestgit olarak değiştirmiş.Bu sonra zamanla mezgite dönüşmüş.” :))
“Az biraz hızlı yürür müsün ?dedi mezgit salyangoza .
Hemen ardımızda domuz balığı,basmakta kuyruğuma .
Bak ıstakozlarla kaplumbağalar ilerliyorlar nasıl da canla başla !
Bekliyorlar bizi sahilde ...gel etme n’olur
Katıl dansa .”