“Pencereye çarpan kar sesini duyuyor musun ,Pisi? Ne kadar da hoş ve yumuşacık !Sanki birileri dışarıdan camı öpüyor .Kar , ağaçlarla tarlaları bu kadar çok mu seviyor ki ,böyle usul usul öpüyor onları ? Sonra ,hani biliyorsun ya ,beyaz bir yorganla sıkı sıkı örtüyor onları ve belki de diyor ki ‘Yaz yeniden gelinceye değin ,uyuyun canlarım .’Onlar da yaz gelip de uyandıklarında ,Pisi ,kendilerini boydan boya yeşille beziyorlar ve her rüzgar estiğinde de dans ediyorlar ...”