Sessiz yolculuklara çıkıyorum.
Sadece kitap alıntıları ve kitaplar üzerine paylaşım yapanları takip ediyorum.
Paylaşımlarım kendime bir not niteliği taşımaktadır. Kitap dostlarına da faydası olursa tabiki şahsımı mutlu eder.
Uzun zamandan beri kafamı kurcalayan bir şey var. İnsanlar birbirlerine karşı niçin açık yüreklilikle davranmıyorlar. Niçin en iyi insan bile karşısındakinden bir şeyler saklıyor, düşündüklerini söylemiyor? Söylediklerimize inanılacağı zamanlarda bile neden insan içindeki her şeyi söyleyemiyor? Nedense insanlar olduklarından sert gözükmek istiyorlar. Duygularını açıklarlarsa altta kalacaklarına, küçük düşeceklerine dair bir his var içlerinde.