Severek dinlediğim, bazılarını ezbere bildiğim ve bazı arkadaşlarımın da benimle bir türlü özdeşleştiremeyip şaşırıp kaldığı; muhafazakar, ilahi temalı, içerikli ve tınılı ezgiler üreten Eşref Ziya, Mustafa Cihat ve Hasan Sağındık gibi müzisyenlerin albümlerini eskiden beri saklayıp arşivlemiş olmamın ne tür bir garipliği olabilir ki?🤷🚬