Tanrkt

Tanrkt
@Tanrkt
"kanadından öpüyorum kalbimin kuşu."🪽
Seninle bir ömür değil, Bin ömür geçse yine de "Doyamadım" derim. Ruhuma dokunan ellerini, Kalbime şifa olan gözlerini hiçbir şeye değişmem... Sen benim bu dünyadaki cennetim Ve Her gün şükrettiğim en güzel "Mucizemsin"F🫀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat bazen bizi yordu, bazen de sınadı. Kırıldığım, içime attığım çok şey oldu. Ama ne yaşarsam yaşayayım, kalbim hep seni seçti. Yanında huzur bulduğum, güvende hissettiğim tek yer sen oldun. Zamanla birlikte büyüdük, değiştik ama içimdeki sevgi hep aynı kaldı. Bazen anlatamadım, bazen de sen anlayamadın ama ben seni hep sevdim. Çünkü sen, benim en çok inandığım, en çok değer verdiğim insansın. ​İyi ki varsın, iyi ki hayatımdasın can tanem F🫀
"The person you have called cannot be reached at the moment"
Onu tanıdığım da en güzel yaşındaydım. Parasına bakmadım. Evi arabası var mı diye sormadım. Sevdim, sevildim bir olduk. Mutluluğumuz bin oldu. Yeri geldi tartıştık küstük ağladık, Yine de sevgiyle üstesinden geldik. Çok güzel bir aile olduk. Sevgi de böyledir işte... Bir gün para biter, tekrar kazanılır Ama sevgi sonsuz devam eder İYİKİ BENİMSİN ADAMIM 🍀F
Pelerinsiz kahramanım.
"Bazen düşünüyorum da, masallardaki kahramanların hepsi neden zırhlara ya da pelerinlere bürünür? Oysa benim kahramanım yanımda, en doğal haliyle... Bir bakışıyla içimi ısıtan, bir cümlesiyle tüm yorgunluğumu alan sensin. Hayatın tüm yükünü paylaşırken sergilediğin o sessiz güç, benim en büyük güven kaynağım. Sen benim bu hayattaki en güzel iyikim, en güçlü kalem ve pelerinsiz tek kahramanımsın.Dünyayı kurtarmak için pelerine ihtiyacın yok; benim dünyamı sadece gülüşünle ve varlığınla kurtardın zaten.Gerçek kahramanlar uçmazlar, düşmemem için her an elimden tutarlar. Yanımda olduğun her an, en güvenli sığınağım olduğun için teşekkür ederim.SEVDİĞİMM Gökyüzünde değil, kalbimin tam içinde mucizeler yaratan adam.Sessizce, kimse görmeden hayatımı güzelleştirdiğin için pelerinlerin en görkemlisine layıksın.Güç, kaslarda değil; bir kalbe sükunet verebilmekmiş. Sen en fırtınalı anlarımda bile limanım oldun." İYİKİ BENİMSİN ADAMIM .🍀🫀