"Bazen düşünüyorum da, masallardaki kahramanların hepsi neden zırhlara ya da pelerinlere bürünür? Oysa benim kahramanım yanımda, en doğal haliyle... Bir bakışıyla içimi ısıtan, bir cümlesiyle tüm yorgunluğumu alan sensin. Hayatın tüm yükünü paylaşırken sergilediğin o sessiz güç, benim en büyük güven kaynağım. Sen benim bu hayattaki en güzel iyikim, en güçlü kalem ve pelerinsiz tek kahramanımsın.Dünyayı kurtarmak için pelerine ihtiyacın yok; benim dünyamı sadece gülüşünle ve varlığınla kurtardın zaten.Gerçek kahramanlar uçmazlar, düşmemem için her an elimden tutarlar. Yanımda olduğun her an, en güvenli sığınağım olduğun için teşekkür ederim.SEVDİĞİMM
Gökyüzünde değil, kalbimin tam içinde mucizeler yaratan adam.Sessizce, kimse görmeden hayatımı güzelleştirdiğin için pelerinlerin en görkemlisine layıksın.Güç, kaslarda değil; bir kalbe sükunet verebilmekmiş. Sen en fırtınalı anlarımda bile limanım oldun." İYİKİ BENİMSİN ADAMIM .🍀🫀