Keşke çocukken tanısaydım seni, en sevdiğim oyuncakları önüne sererdim,parkta hevesle beklediğim salıncak sıramıda sana verirdim,kovalamaca oynarken çok hızlı koşmazdım mesela,sen yorulma diye yalancıktan düşerdim,o çok sevdiğim pamuk şekerimi paylaşırdım seninle ,gök yüzüne uçan balonlarımı bile verebilirdim, ne bileyim seninle çocuklaşıyorum sevdiğim, dünya senin kadar güzel geliyor tüm telaşlarıyla,bi o kadar da yorulmuyorum sevmekten seni ,bir ağacın altında gölgelenmekmiş seni sevmek,yazın sıcağında...☘️