Tanrkt

Tanrkt
@Tanrkt
"kanadından öpüyorum kalbimin kuşu."🪽
"Evleniriz belki birgün... Çocuklarımız olur; Bana benzer sair olur, Sana benzer şiir olur.."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+ Gözlerin sevdiğim .. Gözlerin Çok güzel bakıyorlar bana. - Güzel olan benim gözlerim değil ki sevdiğim, Güzel olan senin gözlerinin gözlerime yansımasıdır.
" Sanırım bütün sanatçılar size âşık bayım, Hangi şiiri okusam, hangi şarkıyı dinlesem hep sizi anlatıyor..."
Aşkım iki günlük iptilalardı Hayatım tükenmez maceralardı İçimde binlerce istekler vardı Bir şair, yahut bir hükümdar gibi Hissedince sana vurulduğumu Anladım ne kadar yorulduğumu Sakinleştiğimi, durulduğumu Denize dökülen bir pınar gibi Şimdi şiir bence senin yüzündür Şimdi benim tahtım senin dizindir Sevgilim, saadet ikimizindir Göklerden gelen bir yadigar gibi
Keşke çocukken tanısaydım seni, en sevdiğim oyuncakları önüne sererdim,parkta hevesle beklediğim salıncak sıramıda sana verirdim,kovalamaca oynarken çok hızlı koşmazdım mesela,sen yorulma diye yalancıktan düşerdim,o çok sevdiğim pamuk şekerimi paylaşırdım seninle ,gök yüzüne uçan balonlarımı bile verebilirdim, ne bileyim seninle çocuklaşıyorum sevdiğim, dünya senin kadar güzel geliyor tüm telaşlarıyla,bi o kadar da yorulmuyorum sevmekten seni ,bir ağacın altında gölgelenmekmiş seni sevmek,yazın sıcağında...☘️