Haritalara bakıyorum
Hiç birinde evin yok
Ansiklopedilere bakıyorum
Hiç birinde resmin yok
Sözlüklere bakıyorum
Hiç birinde adın yok
Bakıyorum kendime
Seni görüyorum
Benden başka yerin yok
Beni hangi urganla bağladın gözlerine beni hangi ırmağa karıştırdın yeniden senden kopamıyorum gözlerin var oldukça sensiz yapamıyorum yüzün bahar oldukça gözlerine bakarken duruluyorum yüreğim ölse de , gözlerinden soruluyor yüreğim kirpiğini indirme; tutuşmasın kâinat nazar kıl; ferahlasın ; kavruluyor yüreğim.☘️
Her gün yeni bir şarkıda buluyorum seni ve güzel gözlerini. Ruhumu besleyen, benim olduğum yerden çok daha başka bir yere götüren, bana herkesten farklı bir haz veren bu başıma gelen. Aşkımız daima ilk günkü alevi ile yanmaya devam etsin☘️