Bi tek ben rakıyla tuborg dan sonra bir de tekila parlatmışım sanıyordum, sitede herkes dökülüyor lan. Adamlar sanal olarak birbirine çarpıyor, sonra ben ayyaş oluyorum.
Birde çay içip bu kafayı yaşayanlar var bence tekele gelen zam çaya da gelsin. Aynı işlevi görüyor sonuçta.
TPDK dan ve Red Kid den davacıyım..