Tapasvi

Tapasvi
@Tapashvi
Buda geçmez DAVACIYIM... BuDİ (121864. 78) Şu şişko dünyada herkes biraz........ dır tır tir dır...
Zaroş erkes bu nedir bea. İç mı tuplumu düşunmezsiniz.
Bi tek ben rakıyla tuborg dan sonra bir de tekila parlatmışım sanıyordum, sitede herkes dökülüyor lan. Adamlar sanal olarak birbirine çarpıyor, sonra ben ayyaş oluyorum. Birde çay içip bu kafayı yaşayanlar var bence tekele gelen zam çaya da gelsin. Aynı işlevi görüyor sonuçta. TPDK dan ve Red Kid den davacıyım..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Diplomalılar tehlikeli aga...
Adamın biri komşun açken tok uyuma diye bir ileti attı 3 kişi beğenmiş. Biri de tokalaşmam diyor 200 üstü beğeni. Sonra da Tapasvi sitenin huzurunu kaçırma diyolar. Susmaya devam...