O bana gelip sorarsa ne söyleyeceğim…
Onu mu nefret ettiğimi, yoksa hâlâ sevip sevmediğimi?
Ne söyleyeceğim, parmakları yeniden uzanıp
saçlarımdan geceyi toplayıp ona özen gösterdiğinde?
Yarın gelirse… mektuplarını ona mı vereceğim,
ve yazdığımız en güzel sözleri ateşe mi atacağız?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
En büyük inkarlar tatlı kabullenişlere, gündüz sancıları nahif sükunetlere, gün boyu süren insan şamatası, sorgulamaya imkan tanıyan güzel yalnızlıklara bırakıyor yerini bu saatlerde. Gece insanları, bu saatler için yaşar biraz da..
Ağaçlar çırılçıplak.
Elimden gelse o çıplaklığın arasında birşeyler içelim diyeceğim. Ama utanıyorum!..
Giysileri mor olsa çınarların,
Gökyüzü sarı, güneş mavi...
Gözlerin siyah, ve ben beyaz...
Ne de yakışıklı!..