King Of The North

King Of The North
@TaskinKa
Lisans
Kocaeli
Ordu
85 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Düşünebiliyor musunuz, insanın gidecek hiçbir yeri bulunmamasının ne demek olduğunu düşünebiliyor musunuz sayın bayım?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yoksulluk, ayıp değil bir gerçek. Sarhoşluğun erdem olmadığı ise daha büyük bir gerçek. Ama sefillik sayın bayım, sefillik yüz karasıdır. Yoksullukta yaradılıştan gelen soylu duygularınızı koruyabilirsiniz, sefillikte ise asla! Sefil bir kimseyi insanlar aralarından uzaklaştırmak için sopa kullanmazlar, süpürgeyle süpürürler; onu daha çok aşağılama içindir bu ve hakları da yok değildir böyle davranmakta. Çünkü sefilliğe düştüğünde kişioğlunun ilk kendisi hazır olmalıdır kendisini aşağılamaya...
Korkuyorum. Hayattan veya ölümden veya hiçlikten değil, hiç var olmamışım gibi o ışığı harcamış olmaktan korkuyorum...
Şu anda benim en çok ihtiyacım olan şey o... Basit insan ilişkilerine hasretim.
Duygusal anlamda herkesten ve her şeyden kopmuş gibiydim. Aslında aradığım şeyi bulabileceğim en son yer olmakla birlikte, o karanlık sokaklarda gerçekten aramakta olduğum şey, zihinsel özgürlüğümden fedakarlık etmeden duygusal olarak insanlarla yeniden bütünleşmenin bir yolunu bulmaktı.