XsemaX14

Geri geldim 😃
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
SANCAKKK Gel sen sabret...
Bordo bereliler. Çevik kuvvet jopuna kurban Sivil polis fiyakana hayran....
Bordo bereliler... Bir fatiha üç İhlâs ta kurtarmaz bundan bundan sonra ....
Herkese iyi geceler saat olmuş 01.48 Ben kaçar uyku bastırdı😂😂😂