Çok şey diyecektim sana,
Fakat bir anlamı kalmadığını fark edince sustum..
Koşmak istedim,
Fakat beklemediğini hatırlayınca geri geldim..
Beklemek istedim bir köşe başında
Fakat Gelmeyeceğini bildiğim için bekleyemedim..
Sonra
Zamanla alıştım..
Kalbim duruldu.
Artık eskisi kadar özlemedim,
Geceleri ziyan etmedim kendimi..
Çaya daha fazla düşkün oldum..
Kahveyi biraz daha fazla içtim.. .
Ve Öğrendim ki;
Kimse kimseye değer vermiyor
Geceleri uykusunu kimse kimse için bölmüyor..
Ve dedim ki kendime;
Hangi duyguyu kimin için heba ettin?