Kor muydu geceye yakışan..yoksa özlemek miydi?..
kor'a ateş çakan mıydı,yoksa ona odun atan mıydı?..
ateşe elini uzatmak mıydı cesaret...
yoksa yüreğine mühürlemek miydi ?...
neydi bu denli ateşe yakineliğin?...
#Brtn🍂
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Daha ne kadar gurbetimde kalacaksın
İçimi kanıta kanıta
Ve hissederek..
Biliyorum ezberinin oldum
Kendi nefesin gibi biliyorsun nefesimi
Daha iyi tanır mı bı insan
Ruhunun diğer parçasını olduğunu bilerek..
Ve tüm bunlara rağmen
Aynı gökyüzünün altında gurbeti yaşamak..
Söylesene yüreğin üşümedi mi
Ayaz vurmadı mı?
Bize bir gamze rüzgarı ihtiyaç
Eskisi gibi gözlerinin içinin parıldayan haliyle
Ve ben yine o gamzendeki çukura gömüleyim
Seni bilmem ama ben özledim galiba
-Brtn
Yol..
Bitmek tükenmek bilmeyen serüven
Hikayenin neresindesin sen
Koca şehir misali
Gece mi ? şehrin ışıklarında mı
Hangi sokak hangi kapıya çıkar
Çalacağın kapın mı var
İnsan cürmü kadar derler
Galiba öyle..
Peki bu kayboluş da nesi
Bilmediğim şehrin sokaklarında gibi ..
Özlediğim evin kapısını çalmak isteyip de
geri kalışlarım
Sahi birtek kapıyı mı özler insan ?
Yaramdan tanıma beni gece
Karanlığında kayboluşlarıma çok görme
Çünkü sen yıldızları gösteriyorsun bana
Sızımı unutuyorum seninle..
#Brtn💥
"Tanıştığıma hiç memnun olmadığım kimselere, durmadan, ''Tanıştığıma memnun oldum'' demek beni öldürüyor.
Ama hayatta kalmak istiyorsanız, ille de bu zırvaları söylemek zorundasınız..."
Çavdar Tarlasında Çocuklar, J. D. Salinger