Ben bu kitabı okurken çok büyük bir beklentiyle başlamıştım ve kitap bana beklentilerimin de üzerinde bir geri dönüş yaptı . Ben gümüş yürek 2 de son o iki kısa hikayeyi biraz sonra okudum yani o arada çok beklediğim bir kitap geldi ve zaten hikayeyi bitirdiğim için yeni gelen kitabı okumaya karar verdim ve bitince geri dönüm son kalan kısa hikayeleri okumaya başladım ve bana sanki evime dönmüşüm gibi bir his verdi ben zaten Gümüş Yürek 1 i çok seviyordum ama 2. sine aşık oldum özellikle Bast karakterini okumak bana çok zevk verdi . Yalan yok bir ara Bast ve Eira nın olacağına tüm kalbimle inanmıştım ama son sayfadan sonra belki Zaina ile Bast tan şüphelenmeye başladım.
Kısaca ben kitabı çok beğendim en son kendimi o kadar kaptırmıştım ki sayfayla kavga ediyodum "Ne olur ki beni de içine alsan " yani hiç bir kitapta hissedemeyeceğim bir aidiyet duygusu var içimde o kitaba karşı . Aldin in dağlarını izleyip kar tanelerine aşık olmak istiyorum bazen yada aşılmaz dedikleri okyanusları aşıp bir korsan olmak istiyorum Gümüş yürek serisiyle ... Damla N. Archeron