Tuba

Tuba
@Tbau
Atatürk üniversitesi
975 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
Birbirimizi mutlu edemememiz yetmiyormuş gibi, yüreğimizin bize zaman zaman bağışladığı sevinci de birbirimizden esirgememiz mi gerekiyor ?
Reklam
Onunla ilgili olmayan hiçbir şeyin önemi yok. Rüya gibi mutlu anlar sona erip, ondan uzaklaştığımda kendimi gözyaşlarına boğulmuş halde buluyorum.
O anda çekilip gitsem iyi olurdu, ama tuhaf bir duyguya kapıldım.
Neyim ben şimdi? Zero. Peki yarın ne olabilirim? Yarın küllerimden doğup yeni bir hayata başlayabilirim! Tamamen mahvolmadan önce içimdeki insanı keşfedebilirim!
Reklam