Vera

Vera
@Tbsm
Yaşamak debelenir içimde
"Bir insana olduğu gibi davran, öyle kalacaktır. Olması gerektiği gibi davran, öyle olacaktır"
Reklam
Bugünün dünyasında insanlar herkesle beraber ilerlediklerinde değil, onların önünde olduklarında mutlu olacaklarına inandırılmışlardır.
Dünyadan aldığımız karşılık, dünyaya verdiğimize bağlıdır.
İnsanları çok sevmeyi sevmiyorum. Sevince de ölmelerinden korkuyorum.
Hâlâ hissettiklerimi azar azar sindirmeye çalışıyordum.
Reklam