Oldukça keyifli bir kitaptı ama bence eksik kalmış konuda daha derinleşmesini ve daha uzun bir kitap olarak okumayı çok isterdim zira konusu itibariyle böyle kitaplara pek sık rastalayamıyoruz.
Asla ilk kitap kadar etkilenmedim. İlk kitap kadar derin ilişkiler içermiyordu. Hızlı okunabilen akıcı, keyifli ama oldukça klişe bir kitaptı :) Tamamen mutlu son olması için yazılmış zaten yazar son sözde bunu açıkça söylemiş.