Öncelikle mangayı beğendim ama sıkıntıları da çok. İlk olarak çeviri çok kötü her cümlenin sonuna ya kelimesini koymuşlar ve olaydan çok koparıyor çeviri. İkinci olarak olaylar çok hızlı gerçekleşmiş gibi okurken ne ara buraya geldik falan oluyorsunuz. Üçüncü olarak karakterlere hala ısınamadım olaylar çok hızlı gerçekleştiği için de karakterlerin geçmişleri duygusal olayları falan oldu bittiye gelmiş gibi en son 3. cildi okudum 3. ciltte biraz toparlamışlar ama o yüzden devam edicem. Bunlar dışında gayet güzel bir seri tavsiye ederim.