Ömür Hanım

Günaydın...
Bir yanda gerilim, bir yanda kalbe yazılmış mektuplar. “Eğer ihtiyaç duyduğumuz tek şey sevgiyse, neden hep daha fazlasını isteriz?” Güzel Çirkin Alice Feeney
Alıntı
Reklam

Ömür Hanım

, bir kitap okudu
9/10
·504 syf.·
7 günde okudu
·
Okunma: 17 Nisan 2026 12:57
·
2026 36. kitabı
Nermin Yıldırım
8/10 · 6,2bin okunma
Sadece içindeki ukdeler kalıyor…
Çünkü hayat geçiyor, bir bakıyorsun bitmez sandığın ömrün sonuna gelmişsin.
Alıntı
Bazı kişilere söylemek istediğim :)
“Yıllar seni sükutun altın olduğu bilinciyle tanıştırmayı beceremedi. Maşallah, dilin çift şeritli otoban gibi oldu iyice.”
Sayfa 484·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam