İnsan güzel olan şeye evrilmek ister, çünkü güzel tektir üstüne çok fazla konuşulmaz bütün çiçekler güzeldir mesela, aksini iddaa eden kötüdür. Ölüm ise sadece şiirlerde romantiktir ama gerçekte ölüm zulümdür! hem ölene hem öldürene, hemde arkada kalana..