Çok keyif alarak okuduğum, güzel bir distopyaydı.
SPOILER
Kittyi tüm kitaplarda soğuk bulmustum ama bunda biraz daha iyiydi kesinlikle ayrıca benjy ile ayrılöalarının altı cok bos kslmıs keske yazar onceden sinyal verseydi biraz. VE TABII KI KNOXLA SAHNELERİNİ DAHA COK OKUMSK İSTERDİM ayrıca knoxa ne ara asık oldun kitty hsngi ara yani ve lilanın olumu... cok guzel bir karakterdi ama kitabı genel olarak begrndim tum seriyi 1 bucuk gunde bitirdim. Syrukleyiciydi