E. O

E. O
@The13
Look at the sky.
"Tefekkür, teşekkürdür. Nimetin kadrini bilmektir." #HayırlıCumalar
E. O
Sağolun sizede
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günaydın 1000k ailesi
:”Allah’ım! Senin yarattığın yeni bir güne giriyorum.O yeni güne hayırlı bir şekilde girmeyi ve ondan  Senin Mağfiretine ve rızana erişmiş olarak çıkmayı bana nasip eyle.Gün içinde bana iyilik yapmayı nasip eyle ve onu benden kabul eyle.Amellerimi riyadan temizle ve sevaplarını kat kat artır.Gün içindeki günahlarımı da bağışla.Sen çok bağışlayansın,merhametlisin,sevensin ve kerem sahibisin...
Fatma isimli okura yanıt verildi
E. O
Günaydın ablam
Görünüşünüz neye benzerse benzesin, nezaket sizi dünyanın en güzel insanı yapar. 🌺 ~ Nizami Gencevi ~
1000Kitap
E. O
👍👍
metroda ne bakıyorsun'dan kavga ediceklerdi az daha ya. adamın biri diğerine seni indiririm şurda diyor. psikopatlarla her gün yan yanayız aslında temel sorun şu: niçin bu kadar şiddet eğilimliyiz?
1000Kitap
E. O
Allah herkesin yardımcısı olsun özellikle bayanların tabi
Birbirinin elini tutup , hayat yoldaşı olmaya karar vermenin üzerinden 49 yıl geçmiş bugün annemle babamın...Dile kolay , yarım asır... Birbirimize tahammülümüzün iyice diplerde olduğu günümüzde ; beraber geçen yılların bu kadar çokluğuyla övünüyorum kendi çapımda 😊 Yıllara meydan okuyabilme sanatını öğrenebileceğim bir örneğin olması , gurur verici benim için... Daim olsun birbirinizi tutan ellerinizin sıcaklığı... Daim olsun nice 49'lar... Gölgesinde dinlendiğim çınar ağaçlarım ; gölgeniz daha uzun yıllar dinlendirsin bizleri.. Sizi seviyorum... ASU
İlişkiler
E. O
Rica ederim