Fazla gözlerde büyütülmek insanın aklımı alır böyle! Sakat iştir.
Övgüye, alkışa çok alışınca, her güzel sözü üzerine alınıp, kendini kendi gözünde de büyütüp rezil edersin.
"Hayırlısı", " Su akar yolunu bulur.", "Bu da geçer yahu.", " İyi düşün iyi olsun.","Nasip kısmet." bunları yüzyıllarca denenip başarılı olmuş mantra'lar arasında sayabilirim. Başka bir mantra' ya kefil olmam!
Bir konuda çok bunalırsanız:
1.Kahve içmek pek çok şeyi çözer.
2.Şöyle bir boy yürümek neredeyse her şeyi çözer.
3.Derdi tasayı sizi seven birine anlatıp, acık da onu bunaltmak hafifletir.
4.İyi bir uyku yaralarınızı sarar.
Bunları istediğiniz sırayla yapabilirsiniz.