"Süper gücün ortaya çıkınca bana söylersin, değil mi?" Onaylarcasına başını salladı."Gerçi seni uyarmam gerekiyor, hiçbir zaman güç sahibi olamayabilirim."
"Sorun yok," dedim. "Seninle sadece ölümlü bir şekilde yaşama fikrini de seviyorum."
"Alaz, eğitimde birlikte çalışmasak nasıl olur?" Kaşlarını çattı. "Bu nereden çıktı?"
"Aslında günlerdir düşünüyorum Liva'ylayken çok daha verimli çalışabiliyorum ya da Kuray.. Ama seninleyken..." Yanaklarım ısındı."Zor oluyor. Belki de eğitmenimi değiştirmeliyiz.."
"Ama benim en sevdiğim ögrenci sensin, dedi. "Bu yüzden... Kabul edilmedi."
"İyi, savaşta hiçbir sey yapamayıp öylece düşmanlarla bakışırsam sorumlusu sensin.
"Korurum seni ben," diye mırıldandı.
"Sen ne kadar istemesen de her yarım hissettiğinde, yüreğin her üşüdüğünde, başın her eğildiğinde benim kollarım burada olacak. Seni saracak, ısıtacak, tedavi edecek."