Damla

Damla
@Thebluedreams
"İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşamaya değer... Ne olursa olsun..."
Iyi düşünmek için esasen yalnız kalmak gerekir. Maalesef Türklerin böyle bir kabiliyeti yoktur. Türkler yalnız olmamanın getirdiği garantiye, yani tehlikeden uzak yaşamanın konforuna güvenir ama bu da yaratıcılığı öldürür.
Reklam
Tavsiyeleri işe değil, kişiye bakan insanlardan almalısınız
Ne demişler; "Eğer gençler bilse, ihtiyarlar yapabilse."
Küçük yaşta çıraklığa gidenler zaten hep çocuk kalır. Koca adamlar, hatta dahiler arasında bu nedenle çocuk ruhlu olanlar çoktur.
Reklam