Eda

Eda
@Thedsia
Her şeye mantıksal bir açıklama getiremezsin, bir kaç saniyeliğine kendimi mutluluğun keskin sarhoşluğuna bırakıyorum.
Saçmayı yaşatmak
Reklam
Persona, Ingmar Bergman(1966)
“Sığınağın yeterince sağlam değil. Hayat her şeyin içine sızar. Ve tepki vermeye zorlanırsın.”
Alıntı
“Her şeyin ne anlama geldiğini ya da nasıl yorumlanacağını bilmemek daha iyidir, çünkü aksi takdirde olayları kendi akışına bırakmaya korkarsınız. Psikoloji, gizemi ve büyü niteliğini yok eder. Anlamlardan konuşmak beni çok rahatsız ediyor. Çünkü anlam çok kişisel bir şeydir ve herkese göre değişir.. Gizemi ve bilinmeyeni severim; neler olup bittiğini bilemediğim için karanlık ortamları da… Dış görünüşün altında bir şeyler saklı olduğu fikrinden hoşlanıyorum ve sanırım insanlar bilmedikleri bir şeyi veya daha önce hiç bulunmadıkları bir yeri seyretmeyi seviyorlar.” David lynch
Alıntı
Godard mon amour(2017)
“Seni artık sevmiyorum. Aramızda hiç büyü kalmadı. Artık beni hiç baştan çıkarmaya çalışmıyorsun. Ya da hiç kimseyi… Yalnız olduğunu söylüyorsun ama bütün dünyayı reddediyorsun.”
Alıntı
Reklam