Eda

Eda
@Thedsia
Her şeye mantıksal bir açıklama getiremezsin, bir kaç saniyeliğine kendimi mutluluğun keskin sarhoşluğuna bırakıyorum.
Ne gülünç bir şey yaşam -Hiçbir insafı olmayan bir mantığın, boş ve yararsız bir amaca yönelik o gizemli hazırlıklar. Yaşamdan umabileceğiniz tek şey kendiniz hakkında biraz olsun bilgi edinebilmek -Ama olduğunda, çok geçtir artık -Ve de bir yığın pişmanlık.
Alıntı
Reklam
“Neşeyi ancak, üzüntüyü öğrendiğinde anlarsın.”
Alıntı
Hiçbir şeyi, hiçbir zaman unutmayız.
Alıntı
Bugün hepimiz çok şey yaşıyor gibi görünürüz, ama hissettiklerimiz, yaşadıklarımızdan daha azdır.
Alıntı
Ben bira selamını tercih ederim.
Modern yaşamın tüm stresine, yoganın en derin nefesi bile yetmeyebilir. İşte tam bu noktada, kadim bir sır devreye giriyor: Bira, sıvı ruh sağlığıdır. Sanskritçe’de ‘Anand’ (saf mutluluk) denen şeyin, aslında soğuk ve köpüklü bir bardakta saklı olduğunu keşfettim. Bu duruş, ‘Lotus’ değil; bu, ‘Soğuk Bira Mudra’sı’. Konsantrasyonu arttırır, esnekliği destekler (özellikle bardağa uzanırken) ve zihinsel dengeyi anında sağlar. Güneşe selam mı? Ben bira selamını tercih ederim.☀️ Namaste mi? Bence Na-Bira-ste!😊
Alıntı