Özür dilemek değil,
''Affet beni'' diye haykırmak istemekmiş pişman olmak,
Gerçekten pişman olduğumda anladım..
Ve gurur, kaybedenlerin, acizlerin maskesiymiş,
Sevgi dolu yüreklerin gururu olmazmış,
Yüreğimde sevgiyi bulduğumda anladım..
~ Can Yücel
“İnsanlar sevilmek için yaratıldılar, eşyalar ise kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların sevilmeleri ve insanların kullanılması…”
~ Cemil Meriç
“Bu yaşıma gelene kadar öğrendiğim en muazzam şey, tepkisiz kalabilmek. İnanılmaz kırılmış, şaşırmış ya da üzülmüş olsam bile, her şeyin olabilirliğini, herkesin her şeyi yapabileceğini kabullenmek.”
~Frida Kahlo
“Ben doğduğumdan beri duygularımla hareket eden biriydim. Sonra insanlar çıktı karşıma, şefkatimi zayıflık olarak gördüler, sevgimi çocukluk… Gülsem düşman ediniyordum, ağlasam alay konusu… Sonra birer birer çekildi duygularım kalbimdeki yuvasına. Artık daha gerçekçi yaklaşır oldum olaylara…”