Ülkemizin bence en büyük problemi.
Soruları sadece beğenmek.
Yanıtlamamak ya da tartışmamak.
Ya konuşamıyor ya konuşturulmuyor
Ya da konuşmak istemiyor.
Ama neden istemiyor?
Sorular beğenilsin diye yoklar demi.
Sorular anlaşılmak anlatılamak
Onlarca farklı gözden cevaplanmak için.
Varlar.
Neden KONUŞMUYORUZ?
desem.
Bu da beğenilir konuşulmaz.
Sözüm sizlere değil herkese.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
CK®