Ülkemizin bence en büyük problemi.
Soruları sadece beğenmek.
Yanıtlamamak ya da tartışmamak.
Ya konuşamıyor ya konuşturulmuyor
Ya da konuşmak istemiyor.
Ama neden istemiyor?
Sorular beğenilsin diye yoklar demi.
Sorular anlaşılmak anlatılamak
Onlarca farklı gözden cevaplanmak için.
Varlar.
Neden KONUŞMUYORUZ?
desem.
Bu da beğenilir konuşulmaz.
Sözüm sizlere değil herkese.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
CK®
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mutlu olmaktan çok.
Kendinizi
Bana ne acı çektiriyor.
Ne mutsuz ediyor bulun ve yok edin.
Acıları azaltın
Azaltamazsınız
katlanacak duruma getirin.
Katlanamazsanız bakışınız değiştirin.
Bu da olmadı yorumu değiştirin.
Baktınız o da olmuyor
düşüncelerinizi değiştirin.
O da olmuyorsa kaçın oradan 😂😂😂
Gitmek cesaret yürek ister.
Kalmak korkaklıktır.
CK®
Hayat
bir dut ağacı ise
Ve ben sürekli dut yiyorsan ağacı göremem
Kökünü(geçmiş) ve çıkacak dalları(gelecek) nasıl göreyim ki
Superman değilim xray bakış yok.
Anlarım ancak bir dut yiyip geri çekilirsem.
Hem hazzın kölesi olmam
Hem acının kölesi olamam.
Sürekli yemek yemekten hayatı göremiyorsunuz.
Hazlara o kadar bağlısınız ki
prangalarla yaşıyorsunuz.
O kadar şişmişsiniz ki.
Sindirmemişsiniz balon gibi patlayacaksınız.
Ama ne zaman bilemem.
Hazzın isteğinin bana göre
hazzı hazdan büyük.
Dünyanın en büyük hapishanesi
Arzuların umutların ve isteğin.
Hapishanesidir.
Bir şey yediğim zaman sadece hissederim.
Eleştirmem ya da kelime kullanmam.
Çünkü iyi demek hakarettir.
Ya da kötü demek küfürdür.