İnsan yargılanmayacağını bilse dökecek içinde ne varsa. Ama yargılanırım bilirim, hem de acımasızca. Nerden mi bilirim? Ben de zamanında çok yargıladım, ordan biliyorum.
İnsan yargılanmayacağını bilse dökecek içinde ne varsa. Ama yargılanırım bilirim, hem de acımasızca. Nerden mi bilirim? Ben de zamanında çok yargıladım, ordan biliyorum.