📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her durumda Allah'a açılan bir kapı vardır. Umutsuzsak O'nda umut kapısı vardır, günah işlemişsek tövbe ve rahmet kapısı, muhtaçsak çaresizlik ve dua kapısı, kaybolmuşsak O'nun rehberliğine sığınma kapısı vardır. İncinmişsek O'nun Cebr kapısı hep açıktır; O, El-Cebbâr (her kırığı onaran)'dır. İhanete uğradıysak ya da paramparça olduysak O'nun Şafi kapısı hep açıktır; O, Eş-Şafi (Şifa veren)'dir"
"Gelişim, içe bakış ve mesuliyet gerektirir, bu da ancak anlayış ve ruhsal denge ile mümkündür. Hiç kimse tamamen iyi olmadığı gibi tamamen kötü de değildir. Eğer hatalarımız ve kendimize dair değiştirmemiz gereken özelliklerimiz varsa bunlara anlayışla yaklaşmamız ve Allah'ın bizi mükemmel yaratmadığının, bizden mükemmellik de beklemediğinin farkına varmamız gerekir."