📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bütün eylemlerin mekanı dünyadır. Bazı eylemlerin değerlendirilmesi dünyada olsa da bütün eylemlerin gerçek değerlendirilmesi ise ahirette olacaktır."
Unutulmamalıdır ki her pişmanlık bir hikâyedir. Bu hikâyenin içinde umut, hayal kırıklığı, öğrenme ve yeniden başlama vardır. Pişmanlık, insanın kendine sorduğu sorularda ortaya çıkan bir duygudur: "Daha iyisini yapabilir miydim?" ya da "Neden doğru olanı yapmak için gayret etmedim?" gibi soruların cevabını aramak, insanın potansiyelini keşfetmesine ve daha sorumlu bir hayat sürmesine imkan verir. Ezcümle pişmanlık, insan olmanın en insanca yanıdır, diyebiliriz çünkü pişmanlıklarımız sayesinde geçmişi anlayıp geleceği şekillendirebiliriz.