Vonnegut'un, her zaman kulak arkası ettiğim bir başka öğüdüğünde söylediği gibi: "İşler yolunda gittiğinde bir durun ve yüksek sesle, 'Daha ne olsun? ' demeyi unutmayın."
Ders mers yok, hayat böyle bir yer değil. İnsan istiyor ki, her şey birbiriyle bağlantılı olsun, işaretleri takip ederek bir sonuca ulaşsın ve o anda bir aydınlanma yaşasın. Ama olmuyor.